Allround HR medewerker

Wij zijn op zoek naar een ervaren en zelfstandig werkende Allround HR-Medewerker met grote affiniteit voor recruitment. Ben jij op zoek naar een operationele baan waarin je de ruimte krijgt om je eigen rol goed in te vullen en onze organisatie goed in de arbeidsmarkt op de kaart kan zetten? Voel jij je prettig in een kleinschalige maar professionele organisatie en spreekt de ICT-branche jou aan? Dan komen wij graag met jou in contact.

Over Global-e groep

Global-e groep is gevestigd in Rijen en bestaat uit Global-e ICT Solutions en Global-e Datacenter. Global-e ICT Solutions is ICT dienstverlener op de zakelijke markt. Qua dienstenaanbod hebben we ons gespecialiseerd in drie disciplines: Clouddiensten (o.a. Microsoft 365, Azure en ons eigen Cloud platform), Infra (netwerken en verbindingen) en Voice (telefonie). Global-e Datacenter levert datacenter-, netwerk- en internetdiensten vanuit haar eigen datacenters in Rijen. Bijzonder op onze locatie is de aanwezigheid van een Experience Center waarin we de mogelijkheid bieden om presentaties en bijeenkomsten te organiseren, door onszelf maar ook door andere bedrijven. Hiermee willen we de samenwerkingen met onze relaties verdiepen en kunnen we geïnteresseerde organisaties laten zien en ervaren wat ICT volgens Global-e te bieden heeft.

Over de functie

De werkzaamheden zijn voornamelijk operationeel, waarbij je veel tijd besteedt aan recruitment. Als Allround HR-medewerker zet je je in voor beide ondernemingen met elk hun eigen specialisatie in ICT dienstverlening. Je bent de spin in het web waarin je signaleert, ondersteunt en adviseert over vragen en HR gerelateerde onderwerpen. Dit doe je op medewerker niveau, maar je adviseert leidinggevenden en directie ook op het gebied van organisatie- en personeelsvraagstukken. Je bent daarnaast verantwoordelijk voor alle organisatorische en administratieve werkzaamheden van in-, door- en uitstroom van medewerkers en personeelsrapportages. HR taken:

  • Verzuimmanagement en -registratie (Wet Verbetering Poortwachter) voer je uit volgens de geldende regels en procedures;
  • Je hebt een signalerende en opvolgende taak als het gaat om contractbeheer;
  • Je organiseert en voert de administratie rondom opleidingen en trainingen;
  • Werving en selectie van nieuwe medewerkers en zorgen voor een gedegen on-boarding. (opstellen van vacatureteksten, het promoten van deze vacatures op social media, behandelen van sollicitanten);
  • Coördineren van de periodieke beoordelings- en functioneringsgesprekken, ondersteunen van leidinggevende en medewerker in de voorbereiding, gespreksvoering en concrete opvolging;
  • Toepassen van en uitleg geven over wettelijke regelingen, o.a. op het gebied van arbeidsrecht, sociale regelgeving en Arbo;
  • Onderhouden van contacten met externe instanties, zoals Arbodienst, UWV, opleidingsinstituten;
  • Initiëren van personeelsactiviteiten, gericht op het binden en boeien van medewerkers;
  • Het voeren van een correcte personeelsadministratie, informeren van jouw collega op Finance ten behoeve van de salarisadministratie.

Wie ben jij?

De HR functie is een zelfstandige, solistische functie waarbij je rechtstreeks contact hebt met de directie.
Dat je administratief sterk en stressbestendig bent, hoeven we jou niet te vertellen. Door jouw verantwoordelijke en zelfstandige instelling zorg jij ervoor dat jouw werkzaamheden gestructureerd, nauwkeurig en tijdig uitgevoerd worden. Verder kun je goed schakelen, weet je de juiste prioriteiten te stellen en houd je gemakkelijk overzicht.
Je bent een toegankelijke persoonlijkheid en je hebt oog en aandacht voor elk individu. Uiteraard ga je vertrouwelijk en discreet om met alle (gevoelige) informatie waartoe jij vanuit je functie toegang hebt. Je hoeft geen inhoudelijke ICT kennis te hebben maar we vinden het wel belangrijk dat jij interesse hebt in ICT zodat je een goede gesprekspartner kunt zijn. Onze sterke voorkeur gaat uit naar iemand die woonachtig is in de directe regio Tilburg/ Breda.

Wat breng je mee?

Je beschikt over;

  • Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Een afgeronde MBO- opleiding niveau 4 op het gebied van HRM of vergelijkbaar;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, in woord en geschrift;
  • Omgevingsbewustzijn en organisatiesensitiviteit;

Wat heeft Global-e jou te bieden?

Als je bij ons komt werken, is dat met dezelfde intentie als hoe wij de samenwerking met onze klanten willen aangaan: langdurig en persoonlijk met een professionele basis. Wij bieden jou:

  • een markconform salaris wat passend is bij jouw werkervaring;
  • een fijne informele sfeer met leuke collega’s;
  • een dienstverband van 24-40 uur per week met de mogelijkheid jouw uren zelf in te delen (wel in een vast patroon);
  • 25 vakantiedagen (op basis van een 40-urige werkweek);
  • een pensioenregeling op maat;
  • een laptop;
  • een smartphone;
  • een gezellige vrijdagmiddagborrel.

Interesse?

Herken jij je in bovenstaand profiel en ben jij nieuwsgierig geworden hoe het is om bij Global-e te werken? Maak dan je interesse voor 1 oktober 2022 kenbaar door een email met je CV en motivatie te sturen naar hrm@global-e.nl. Je kunt ook telefonisch contact opnemen via 0161 888 888. Een voorwaarde om bij Global-e in dienst te komen, is dat je een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) kunt overleggen.

Wij werven onze collega’s graag zelf en stellen het op prijs als acquisitie op deze vacature achterwege blijft.